Emotikony w Google Adwords? Czy to możliwe?

Obrazki w reklamach.

W internecie oraz wpisach specjalistów od Social Media pojawiły się informacje o możliwościach umieszczania ikon tzw. Emoji w reklamach sponsorowanych. 

Na blogu wordstream.com pojawił się wpis przedstawiający przykład reklamy sponsorowanej wraz z użyciem ikony graficznej ( Emotikony). Sam tytuł artykułu:

Using Emojis in Ad Text Boosts CTR!

… rzeczywiście może dać specjalistom AdWords dużo do myślenia.

emojis-in-ad-text-donut-example emojis-in-ad-text-list

Brak akceptacji Google… 

Brak akceptacji Google…Google obecnie uznało taką formę dodawania ikonek do reklam sponsorowanych za łamanie zasad oraz polityki Google. Wiąże się to również z odrzucaniem i brakiem akceptacji reklam stworzonych za pomocą konta AdWords. Analizując temat głębiej, możemy znaleźć co raz więcej informacji w internecie na temat prawdopodobnego wprowadzenia wkrótce takiej formy reklam, co rzeczywiście mogłoby wspomagać osiągnięcie wysokich CTR oraz nadać nowy wymiar reklamom.

Autor

Kosma Artur Lenar

Kosma Artur Lenar

CEO Agencja Interaktywnej ADHOC. Grafik i Art Director z ponad 10 letnim doświadczeniem w tworzeniu kampanii interaktywnych dla Firm i Marek.